11 comments on “Noua Ordine Mondială sau Invincibilul Imperiu

  1. Marian, multumesc pentru ca ai subscris blogului meu. Fac asta cu toata lumea (ma refer la multumesc).
    De asemenea, citesc ce scrie fiecare si intotdeauna am si o intrebare. Pentru tine azi am trei:
    1. In cate locuri ai verificat sursa acestor informatii?
    2. Cat inseamna cateva miliarde de oameni?
    3. Tu chiar crezi ce ai scris?
    Multumesc.

    Apreciază

  2. Marian iti multumesc pentru ca imi urmaresti blogul .
    Este un blog de dezvoltare personala pentru pentru ca eu sunt un coach pentru performanta si succes si sper sa iti foloseasca si sa-ti realizezi toate visele tale …precum acest blog…

    Apreciază

  3. 1. In cate locuri ai verificat sursa acestor informatii?
    Din minim 3.
    2. Cat inseamna cateva miliarde de oameni?
    Masa mare din care și eu fac perte.
    3. Tu chiar crezi ce ai scris?
    Altfel nu puneam, sunt destule surse de dezinformare, nu vreau să devin una în plus.
    No, mulțam fain!

    Apreciază

    • Păi pentru ce crezi că omul este înzestrat cu rațiune, mai ales omul contemporan, pentru a putea alege din informația existentă și pentru a putea face diferență între dezinformare, manipularea și adevăr. E dreptul tău la opinie și dreptul tău privind accesul la informație!

      Apreciază

  4. @ Buna ziua !
    Faptul ca ai subscria blogului meu ma bucura, onoreaza si da-mi voie sa-ti multumesc !
    Sper ca intre noi sa inceapa si un dialog virtual .
    Eu am facut primul pas iar acum , „mingea este in terenul tau ” !
    Toate cele bune !
    Aliosa.

    Apreciază

  5. Pingback: Manipularea media sau cum Rușii manipulează opinia publică în prag de turul II cu teorii conspiraționiste „legate cu cosmosul”: Maia Sandu – mason din Marea Lojă Orinentală |

  6. Pingback: Manipularea media sau cum Rușii manipulează opinia publică în prag de turul II cu teorii conspiraționiste „legate cu cosmosul”: Maia Sandu – mason din Marea Lojă Orientală |

Te provoc la discuție...

