4 comentarii la “Odnoklassniki: Sărbătorile naționale vs Maslenița.

  1. Pe scurt, am citit am citit din comentarii si nu am dus sa citesc pina la urma ca ii mult, dar am inteles intr-o oarecare masura pozitia fiecaruia. Personal nici eu nu prea inteleg de ce multi din prietenii mei de pe saitul odnoklasniki sarbatoresc maslenita, sarbatoare pur ruseasca, este un obicei foarte frumos dar e rusesc, nu vreau sai vizez pe cei care au stramosi rusi si stiu macar ce prezinta sarbatoarea asta, dar majoritatea din utilizatori odnoklasniki fac asta din simplu motiv ca sa se evidentieze macar cumva neavind ideie ce prezinta aceasta sarbatoare sau poate hadeti si om sarbatori si Ziua Recunostintei a americanilor mincind curcani pregatiti in cuptor deoarece in SUA sunt multi studenti din Moldova sau daca in Italia se afla peste 800000 de moldoveni hadeti sa sarbatorim ziua sfintului Patric din Toscana, apropo in Spania tot sunt multi moldoveni, frati de ai nostri, poate ii facem lui Picaso un monument in centru Chisinaului si multe altele. Dati sa nu uitam ca traim in Republica Moldova si avem ale noastre obiceiuri frumoase.
    P.S. Cine socoate saitul Odnoklasniki pagina sa oficiala de pe internet merita batut cu cureaua peste degete -:)

    Apreciat de 1 persoană

  2. Aceasta este problema tuturor din spațiul ex-sovietic, sărbătorile rusești vîrîte pe gîtul celorlalte națiuni și popoare. Mă umflă rîsul atunci cînd am văzut un reportaj la TV despre MAslenița în Uzbechistan – ce dracu au ei în comun cu MAslenița.
    Concluzie: Iar rusul și-a vîrît nasul unde nu trebuie!

    Apreciat de 1 persoană

Te provoc la discuție...

