3 comments on “Toate drumurile duc la Ungheni

  1. Ce mica e lumea și ce surpriza plăcută am avut citind articolul! Eu am fost la Ungheni chiar în vara asta, din dorința de a vedea cu ochii mei cum e dincolo de Prut. Am fost plăcut impresionat, mai ales de felul oamenilor de a fi. Într-adevăr, drumurile nu sunt prea bune (cam toate), dar n-am ajuns în zone cu drumuri chiar asa de proaste cum se vad în imagini. Dar nu m-a deranjat deloc, nu mi s-a părut ceva important. Mult mai importanta mi s-a părut spiritualitatea locului, s-a păstrat ceva ce noi, cei de la dreapta Prutului, am început sa pierdem.

    Apreciază

  2. Pingback: Toate drumurile duc la Ungheni. Rezultatul real după jumate de an. „Impotență” nu administrare publică locală. |

  3. Pingback: „Câte petiţii să mai adresăm?” |

Te provoc la discuție...

