27 comentarii la “Afacere „Made in Green Hills”

  1. AM FOST ODATA LA BISTRO,de linga gara feroviara,am luat 1 portie de pilaf cu carne,1 zeama,2 suc,3 felii de piine.suma 70 lei.mam asezat la masa sora mia zis ca pretul e prea exagerat,si nu are pofta,mam dus sa verific pretuile,ma uit,nui nici un pret indicat la nimic,am mai fost acolo erau preturi odata,acuma nu era nici unul am zis ca vreau sa vad preturile,ei desigur ca au refuzat,nici numarul la administratie nu au dorit sal deie.sora mea mai mica cu 2 ani a facut o poza cu rafturile fara preturi,dupa care a iesit o doamna foarte zdravana si a numito sapliacika,si sa izbit spre ea cu pumnii,eu am dato la o parte si ea a inceput sasi caute dreptate.ca noi nu avem dreptul sa facem fotografii in aceasta incapere.si nu cumva sai nimereasca sora mea pe minile ei in strada.dupa ce mam revoltat,doamna vinzatoare mia zis ,,las cati dau 20 de lei si inchide gura.LA FINAL MI SA DAT NUMARUL ADMINISTRATORULUI/insa el a refuzat sa vina,o zis miine.cind doamna mia zis sa iau 20 lei si sa inchid gura,iam zis ca sunt pentru dreptate.si de ei sasi ieie mai bine
    luminari la biserica.

    Apreciat de 1 persoană

  2. AM FOST ODATA LA BISTRO,de linga gara feroviara,am luat 1 portie de pilaf cu carne,1 zeama,2 suc,3 felii de piine.suma 70 lei.mam asezat la masa sora mia zis ca pretul e prea exagerat,si nu are pofta,mam dus sa verific pretuile,ma uit,nui nici un pret indicat la nimic,am mai fost acolo erau preturi odata,acuma nu era nici unul am zis ca vreau sa vad preturile,ei desigur ca au refuzat,nici numarul la administratie nu au dorit sal deie.sora mea mai mica cu 2 ani a facut o poza cu rafturile fara preturi,dupa care a iesit o doamna foarte zdravana si a numito sapliacika,si sa izbit spre ea cu pumnii,eu am dato la o parte si ea a inceput sasi caute dreptate.ca noi nu avem dreptul sa facem fotografii in aceasta incapere.si nu cumva sai nimereasca sora mea pe minile ei in strada.dupa ce mam revoltat,doamna vinzatoare mia zis ,,las cati dau 20 de lei si inchide gura.LA FINAL MI SA DAT NUMARUL ADMINISTRATORULUI/insa el a refuzat sa vina,o zis miine.cind doamna mia zis sa iau 20 lei si sa inchid gura,iam zis ca sunt pentru dreptate si de 20 lei sasi ia luminari la biserica.

    Apreciat de 1 persoană

  3. si eu am patit-o ,tot la un supermarket din capitala.Am cuparat niste carne de pui si pe cec era indicat pretul de 37 de lei si ceva banuti cind am esit din magazin si m-am uitat la bonu pertul la carne era de 89 de lei si banuti ..sigur ca m-am intors inapoi si li-am aratat..raspunsul lor a fost ca nu-i vina casirului ,dar ii vina calculatorul .. nici macar scuze nu si-au cerut ..asa ca dragi concetateni fiti mai prudenti cind faceti cumparaturi mari pentru ca ei se gindesc ca daca ai cumparat mai multe nu o sa observi ca te fraieresc de bani…

    Apreciat de 1 persoană

  4. În primul rând acolo lucrează oameni, așa cum și noi lucrăm în altă parte și facem greșeli!!!
    Eu am lucrat în market și știu cât de greu e să faci ca să coincidă toate prețurile și ca în fața fiecărui produs să stea anume prețul lui. De multe ori clienții iau produsele și le schimbă cu locul iar vinovat este casierul. Poate acest caz este un șiretic de al lor, dar nu cred că toate marketurile amăgesc.
    Eu la piață am cumpărat 3 kg de banane și m-a amăgit la cântar cu 400 de grame.
    Altă dată am luat 2 kg de cartofi și m-a amăgit cu 3 lei, asta-i cam jumate de kg.
    Pur și simplu trebuie să fim atenți și să întrebăm dacă ceva nu ne este clar, sau să verificăm dacă nu suntem siguri de preț.
    Și asta nu e doar în MD. Am fost în Italia, tot erau încurcate prețurile pentru că erau amestecate produsele de clienți.
    În Grecia am fost și am avut același caz.
    Doar trebuie să fiți atenți!!!
    Succes!!!

    Apreciat de 1 persoană

  5. Frati moldoveni,se fura si la case mai mari,de ce va mira acest lucru in tarisoara voastra?Nu cunosc cine patroneaza acest lant de magazine,dar va invit in Romania sa vedeti cum fura brandurile franceze,(Carrefour,Aushan) sau cele germane(Lidl.Kaufland).Un mic ex.pe pachetul de peste congelat,scrie crusta de gheata de cca 10%,adica dintr-un kg de peste 100 de g reprezinta gheata,ajungand acasa,constati ca de fapt,peste e doar 500-600 de g,restul este gheata,si uite asa platesti apa la pret de somon.

    Apreciat de 1 persoană

    • Deacord cu tine Iuliana, însă aceasta nu înseamnă că putem tolera mai departe acest lucru. Încetul cu încetul, acţiuni minore, paşi mici şi oricum om obţine careva victorii, mici precedente pentru salturi mai mari.

      Apreciază

  6. Eu nu pun la îndoială poziţia Dmv., dar e un moment de care trebuie să ţineţi cont. Astfel, însăşi producătorul pe ambalaj indică masa netă + / – 160 gr. Aici potrivit legislaţiei în vigoare , reţeaua vizată are o posibilitate de manevră mai mare. Şi nu poate fi acuzată de fraudă.
    Conceptual, e similar cu situaţia în care astăzi, ni se vinde un produs care expiră mâine, de exemplu. Iar acesta este pus la vitrina magazinului în aşa fel în care să nu-l poţi trece cu vederea. Personal, nu cred că e ok, dar nu e contrar legii.

    Apreciat de 1 persoană

    • Daca de mentionat factorul de + / – nicidecum nu se poate de uitat si de acele 4,5% mentionate pe pachet. 4,5% si 25% e o diferenta mare si ar fi cu mult mai observata daca ar fi fost ceva cu o greutate mai mare. De ex: cumparam 16kg(si se mentioneaza +/- 4,5% (sa nu uitam de acest procentaj) aceasta va fi + 720 grame MAXIMUM) de cartofi pentru pretul de 20kg, e ABSURD si chiar numai in cazul dat vei simti ca e ilegal. Se mentioneaza diferenta de gramaj si atunci maximum pretul care ar trebui pus la vitrina pentru un pachet de seminte ar fi de 8,50 lei,chiar de 8,36lei daca sa fim mai concreti.

      Apreciază

  7. Pingback: Afacere „Made in Green Hills”, Demers către Agenţia pentru Protecţia Consumatorilor |

  8. Pingback: Cei mai activi bloggeri din Moldova - martie 2016 (conform BlogOGO.MD) - Orheianca.eu

  9. Pingback: Afacere „Made in Green Hills”, Demers către Agenţia pentru Protecţia Consumatorilor. Răspuns prealabil după 12 zile de la depunere! |

  10. Pingback: Afacere „Made in Green Hills”, Demers către Agenţia pentru Protecţia Consumatorilor. Răspuns prealabil după 12 zile de la depunere! | Marin Bodrug

Te provoc la discuție...

